11 Temmuz 2010 Pazar

me in you.

dün ne tesadüftür ki ben de iki kez saate baktım ve tabiğki yanılmadım. on vardı.

gece uyur uykumda hayal meyal saate baktım. dörde on vardı.

sabah bi buçuk yaşındaki kuzenim yatağıma vurmak suretiyle beni uyandırdığında baktım on ikiye on vardı.

*dün gece üçüncülük maçının tekrarına denk geldiğimde saate bakmadığım için çok üzgünüm. kesin bişeylere on vardı.

beş gecedir rüyama giriyor.
ki ezgi bilir rüyaların benim için yeri ayrıdır.

acaba gerçekten lanetlendik mi diye düşünmüyor değilim.
lanetlendiysek bile güzel.
bu blogda yalnız kalmadığımı bilmek de güzel.

*ayrıca dün ilk defa biloğumuzun ismine dikkat ettim, translate hedesine girdim baktım ve hiç şaşırmadım.
tam da senden beklediğim gibi schmitz.

beşe on kala.

2 yorum:

  1. ingilizcesi varmıymış neymiş hem almanca daha orjinal durdu sankinime.

    YanıtlaSil
  2. bence de almancası daha orjinal durmuş. ilk okuduğumda hiç aklıma gelmedi ama ne olduğunu anlayınca salak salak güldüm. evet salak salak.

    YanıtlaSil