16 Temmuz 2010 Cuma

so sally can wait

bu saatte geldim eve, bilgisayarı açtım. normalde ilk biloğa girerim ama bugün konuşmamızı hatırlayıp bi daha girmiyceğini düşünerek açmadım. salak salak feysbuka baktım sıkıldım. sonra yeni sekmede gugılı açıyım dedim. gugıl kısayoluna şeyediyim derken yanlışlıkla biloğu açtım. baktım benim kaydım değil cat power falan diyo. kerem bey boş durmamış beni şaşırtmış. salak salak gülmeye başladım farkında olmadan. sonra halimi fark ettim bi de kendime güldüm. gece gece  güldürdün yani beni. vay be.

şu lanetin zayıflaması konusu benim de aklıma takılıyor. bu bahaneyle yeniden mi görüşsek ne :P gerçi her baktığında yakalayamayınca da daha zevkli oluyo sanki. bonus heyecan ve mutluluk gibin.

her saate baktığımda niye salak salak sırıttığımı anneme açıklamak zorunda kaldım bugün. yazık kadıncağız biricik kızının delirmesinden süpheleniyor olabilirdi:D

o sadece bi geyik olarak biliyor olsun.
aslında çok büyük ve gizemli bi lanet  bence bu. hı hı öyle.

bire on kala.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder