22 Temmuz 2010 Perşembe

sweet melodies

öf nebçim özledim ben bu blogu!!

sen çifçilik oyunu oynarken ben ne yazıkki hala modern yaşam sürmekteyim. ama şu an kafam o kadar iyi ki. önümde kocaman -bence altı aylık hamileliğe denk gelen- portatif bir göbekle yaşıyorum. bu gecelik. çünkü bi sürü bira içtim üstüne kumpir yedim, üstüne frambuaz cotto yedim üstüne dondurma yedim. ya ben noldum böyle?


o değil de frambuaz bilmemne hayatımda yediğim en güzel tatlıydı. doruk noktasıydı o. muhteşem bişeydi.

bugün blogu açtım uzun uzun baktım, sonra yine baktım, sonra yine baktım, yazamadım. kendimi senden, bu blogdan çok uzaklaşmış gibi hissettim. iki günde :P sonra saçmaladığımı düşündüm yazdım.

kuzenime viyana ile ilgili bütün endişelerimi anlattım. "sen salak mısın?" dedi bana ezgiyle bir olup.
bilmem. olabilir belki de.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder