24 Ağustos 2010 Salı

just stand there

bu akşam kendimi öylesine işe yaramaz hissettim ki blog, ancak bay schmitz gibi pessimist bi insan kendini böylesine işe yaramaz hissedebilir. o değil de dejavu oldum şu an. daha önce de bu cümleyle başlayan bişey yazmıştım sanki. o zaman nasıl aşmıştım bu durumu bilmiyorum ama bu sefer çogüzel fikirlerim var. mesela rüyamda ak sakallı bi dede görebilirim, ya da yarın devrim'i arayabilirim. şaka yaptım. ak sakallı dedeyle devrim eşit değil tabiğkiğ. devrim is better. her eve lazımlar arasında. o beni teselli eder. iyi ki vardır.

olaya daha realistik bi yaklaşımla bakarak hazırladığım çözümler de var elbet. yarın erken kalkıp -1 gibi- odamı temizlemek mesela. anne mutlu olur, baskı is down, huzur is up. oh mis. gece de oğuz'a sözümü tutarım, kahve ısmarlarım. gerçi kesin yine bacağına bişeyler yaptı maçta. gece yarısı "bacağıma s*çıyım burcu" diye mesaj atmış. (töbe töbe). yeni gördüm.

benim dengemi bozan gossip girl ya. cidden. o zaman size gossip girl'den bi muhteşemlik sunuyorum. anlayın!

“Next time you forget you’re Blair Waldorf, remember I’m Chuck Bass, and I love you.”

işte böyle. o zaman bays.

sabahın beşine 10 kala.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder