9 Ağustos 2010 Pazartesi

Wanted: Dead or Alive /2

...5i20geçe buluşmayı planlamıştık ama ne olur ne olmaz 10geçe orada olacaktık.Oturdum beklemeye başladım.Bir de baktım arkamda bir ses.Meğerse köpeğim Tobby beni uğurlamaya gelmiş.2miz beraber beklemeye başladık ve sonunda Gürcan geldi.Bindik motora ama çalıştırmadık, ayaklarımızla ite ite aşağı indik.Birer sigara içtik ve herşeyi kontrol edip yola koyulduk.Hava daha yeni yeni aydınlanıyordu ve buz gibiydi.Hızlanmamızla ellerim üşümeye başladı, sonra donma noktasına geldi; tir tir titriyordum.Kollarımı çekiyorum ellerimi içine sokuyorum sonra direksiyonu öyle tutuyorum falan.. Pınarhisar'ı zor yaptık.Shell'e girdik benzinci içerde tv karşısında ter su içinde uyuya kalmış.Dedik uyandırmayalım gittik tekerleklerin hava basınçlarını kontrol ettik.O sırada bi müşteri daha geldi bu sefer adamı uyandırdık.Depoyu fulledik:km:4888.Tekrar yola düştük.Poyralı'dan geçiyoruz: km:4900 Tabela:İğneada 60
Yıldız dağlarına kadar motoru ben kullandım ama ne kullanmak.Salya,sümük,burun çekmesi,diş takırdaması,fermuar her ne kadar kapalı olsa da yukarı çekme çabalarının çıkardığı ses..Dağa tırmanmaya başladığımızda durduk sigara molası verdik.İçim biraz ısınmıştı.Kapşonumu çektim sıkı sıkı bağladım aynada kendime baktım korktum. Sonra pilot koltuğuna Gürcan oturdu yola devam.Dağlarda öyle bir sis vardı ki sanki bulutların üstündeydik. Tepeye ulaştık: Rakım :970 -köyden çıktığımızdan beri 700metre yükselmişiz-.Geldiğimiz yola,aşağıya vadiye baktık.Sanki tüm Trakya ayaklarımızın altındaydı,artık sis vadiye inmişti ufak bi'kaç köy sisin altında kalmıştı.Güneş ışınları ise bi'kaç bulutu yarıp vadiye vuruyordu, manzara olağan üstüydü.Tabi Gürcan motoru kullandığı için bu manzaraya şahit olamadı yazık oldu.Ormanın içinden yılan gibi kıvrıla kıvrıla giden yollardan geçtik.Bir dik ve sonunda bir viraj...