27 Ağustos 2010 Cuma

xoxo

olmuyor teoman bey olmuyor. sabah saat 10'du ben hağla bilgisayar başındaydım. gossip girl'ün kamera arkası azıcık neşelendirdi beni. zorla uyudum bi daha da yemeğe kadar uyanamadım. bütün gün rüyamda chuck'ın blair'e "I love you, too" diyemediği sahneyi gördüm. töbe ya. madem bu hayat tarzını değiştiremiyorum, uyuşturucuyla yüksek dozdan bir edgar allan poe hikayesi gibi ölmek istiyorum.

yine de hayat güzel yeağ. martılar felan. kalktım baktım çilek gördüm. sana tatlı yaptım blog.

                                                 çilekleri doğradım önce.

                                                      sonra da muzları.

                                             soğrada üstüne çikolata sosu.

afiyetle yedim. bi tane de sana ayırdım. bu moralle ancak bu kadar.

buçuğa on kala.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder