24 Temmuz 2010 Cumartesi

bu şarkı o şarkı değil.

canım çok sıkkın. öyle beş dakkada bir söylenen "canım sıkıldı" cümlesindeki "sıkılmak" ile alakası yok. kelimenin tam anlamıyla sıkkın canım. böyle gözlerim falan yanıyo, konuşamıyorum. ağzımı açınca ses çıkmıyo.

salak salak şarkılar söyledi kreş geçen akşam. böyle bildiğim şarkılar, eskiden gelen cinsten. sonra şarkıları yarıda bırakıp barın bahçesine attım kendimi, eskiden gelen insanlar gördüm, bi iki cümle konuştum, gülümsedim. sonra bıraktım kreşi orda çıktım. çok sevdiğim şarkıyı dinleyemedim. benim ardımdan çalmış. canım sıkıldı.

insanın dinleyemediği bi şarkı için canı bu kadar sıkılmaz diyceksin. anlamıycaksın. 

çok ufak şeylerden heycanlanmamı, kocaman kocaman sevinmemi ezgi çok sever. iki gündür büyük şeyler bile heycanlandırmıyor beni. bişeyi bekliyorum sevinmek için, değsin istiyorum sanki ama anlamadım.

şöyle güzel bi şiir okusam..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder