30 Temmuz 2010 Cuma

le petit prince

eğer fransanın euroya geçmeden önceki 50 franklarından birine sahipsen seninle evlenebilirim. yoldan geçen birinde varsa onunla da evlenebilirim. küçük prensin resmi varmış üstünde. ya benim bunu 2004 yılında biliyor olmam lazımdı ki simon'dan istiyim o bana göndersin falan. gazeteye ilan vericem üzerinde le petit prince olan 50 frankı getiren beni alır diycem. o derece önemli benim için. o derece mutlu edici, sevindirici. felan.

ikinci bi ilan daha vericem. küçük prens'in cemal süreya çevirisiyle fransızca versiyonunu getirenle de hmm ne biliyim. onla evlenmem de çıkarım mesela. kahve içmeye falan giderim.

böyle. benim için candır, canandır küçük prens. yüzlerce kez okunası, her okuyuşta sonunda ağlanasıdır.

"on ne voit bien qu'avec le coeur; l'essetiel est invisible pour les yeux"

buçuğa on kala.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder