17 Temmuz 2010 Cumartesi

Let it be

Ho Ho Hoo. Viyana.Hmm. Güzel.Umarım başarırsın.Yani oraya gitmesi flan kolay iş.Ama yaşama alışmak..( Hem de benim öğreticeğim Almancayla :D şaka tabi benden Almanca zaten öğrenemezsin anca 2miz birisinden öğreniriz.Annem mesela.) Herneyse. Bilmiyorum bi insanın en azından bi amacının olması güzel.Biz de öyle tüm Sülale masada oturduğumuz zaman ip ince bi ' Enformatik' çıkıyo ağzımdan ama öyle bi inançsız ki kendimi kendim bile inandırıcı bulmuyorum.Hiç bi amacım yok.İnanmak Başlamanın Başlamak da Bitirmenin yarısı mıydı neydi öyle diyolar.(Şahsi fikrim sadece gaza getirici içi boş bi laf olduğu) Bu durumda benim amacım bile yok ben baştan sınıfta kaldım.Benim de yolum Almanya gibi gözüküyo.Abimin oraya biyere yerleşirsem üniversiteye tamamdır.2miz de bol bol Almanca öğreniriz o zaman.Kuzenlerine hayatlarını sor bol bol araştırma yap şimdiden.Çok saçmaladım sanırım ben de çok uzun yazmışım kafam güzel idare et.Ha bu arada dün tam 10 tane bira içmişim.
Saat da 9a10varmışş..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder