11 Temmuz 2010 Pazar

à mes amis, je vous aime, je dois partir

yenii geldim maça bakmıyorum çünkü İspanya yenicek sinir olucam.Bugün oradan kaçmak adına ( Ebc görmez umarım ) neler yaptım ne fedakarlıklar yaptım bilsen :D özlem ve sıkıntı bitiriyodu beni iyi de oldu sanırım.Aslında direk İst'e otobüs olmadığı duyumuyla Çanakkale aktarmalı gelmeyi düşünüyodum lâkin varmış sizin de dolu olduğunuzu düşündüm kaçırmadım. Her gün 10 defa 10 kalalarda yazasım var ama 10 kere şansıma tüküreyim ne 10 dakika zamanım var ne de internete girebilicek 10 gün boşum :/ Yalnızlığıma çekilmek üzere köye gidiyorum.Her 10 kalada saate bakıp anılara dalıp 10 fırtta sigaramı 10 dikişte biramı bitirmeye..

(Devrimle de adam gibi vedalaşamadık üzgünüm çok iyi bi tatil geçirdim kucaklıyorum onu burdan görür umarım)

zehn vor zehn

1 yorum:

  1. her gün benim de 10 defa 10 kalalarda yazasım gelicek ama 10 dakika zamanım ve internete girebilecek 10 günüm olmasına rağmen yazmıycam. biloğu bu kadar ihmal edeceğin için seni cezalandırıyorum. bil.

    YanıtlaSil