12 Temmuz 2010 Pazartesi

drama in your hands

ben de yeni geldim. ne zaman ben gelsem sen gitmiş oluyorsun, sen burda olsan ben yokum. kaç gündür bir türlü karşılaşamamamızın sebebini çözemedim. böylesi daha fantastik oluyor.

*istanbul'a çanakkale aktarmalı dönmediğin için seni döveceğimi burdan tekrar belirtmek isterim. seni yeniden otogarda görmek güzel olurdu.

üzülerek söylüyorum ki kupayı ispanya kazandı. maçı izleyemedim ancak üzüntünü burdan paylaşıyorum.

bugün uzun süredir ilk defa bir çocuk sevebildim. küçücük bişeyin kucağında yatıp uyumaya çalışması çok garip oluyomuş. sıcak falan.

heğ çok güzel. on gün yokmuşsun. ben de üç gün sorun değil falan diyorum.

bu arada hani şu çok parlayan ama aslında gezegen olan hedenin hangi gezegen olduğunu unuttum. sen söylemiştin. bi ara şeyediver yine.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder