28 Ağustos 2010 Cumartesi

Bally

Ha tinerciler demiştim. 1 erkek 2kız arkadaşımla dersaneden çıktık otobüsle Eminönü'ne gidiyoruz,4 erkek 1 kız tinerci otobüse bindiler en arkaya yanımıza kadar geldiler.Şoför inmeleri için bağrıyo bunlar 'sokakta yatıyoruz ulan biz yurda gidicez yurda!' ( en serserileri de kız tabi gider yapıyo şoföre :S ) Neyse otobüsü tiner kokusu sardı çocukların 2si uçmuştu zaten ayakta duracak halleri yoktu.
Ben hesaplamaya başladım şimdi çocuklar kesin kızlara laf atar.Sonra ben bunlara atarım otobüste kavga olmaz tabi otobüsten ineriz 2si zaten ayakta duramıyo yığarız kalır 2ye2 onlar da sorun olmaz herhalde ya,olmaz olmaz alırız.
Derken bizim kızlara laf atan o kız oldu serseri olan.Hiç aklımın ucundan bile geçmiyodu. Baktım bizim kızlar pek takmıyo camdan bakıyolar falan sorun olmaz diye düşündüm.Galatadan geçiyoruz bu kız iyice abarttı dedim gelin ön tarafa gidelim ordan ineriz.Kızlar atladı hemen yüzleri bembeyaz olmuş korkudan ölüyolar.Biz orta kapıda durduk kızlar korkudan şoförün yanına kadar gittiler.Tinerci kız hala laf atıyo bu sefer ön tarafa laf yetiştiremiyo bize saydırmaya başladı.Eminönünde indik. Aslında kızlardan biri inmiyodu normalde de tinercilerle yalnız bırakmak istemedik otobüste.Tinerciler de indi arkamızdan. Kızlar korkudan konuşamıyo hemen otobüse koştu bitanesi arkasına bile bakmadı diğerini de biz otobüsüne götürdük tinerciler de kayboldu zaten o sırada.
Sorsan bana pişman mıyım.Evet o kızlar bu gün yaşadıkları korkuyu uzun süre unutamıycaklar keşke o kıza laf attırmasaydım araya girseydim sonu önemli değil yanımda arkadaşlarıma bişey yapıldığında dayanamıyorum sadece. çook sinirlendim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder