17 Ağustos 2010 Salı

bloga öğüt

sevgili bilog,

sana sadece benden hayır geldiğini artık öğrenmiş olman gerekiyor. bence edindiğin tecrübelerle bunun doğru olduğunu artık sen de biliyorsun. yalan mı? köydeyken bile sana daha çok özen göstermiyo muydu? fırsatını buldukça yazmıyor muydu? hatta nerdeyse hergün? ya blog. böyle işte. istanbul kerem abine pek yaramadı. kendini para kazanmak uğruna passaparolaya kaptırdı. zaten beni de joker hakkı olarak kullanıyor. ona rağmen beceremediler. sonunda yapamayacağını anlayıp, sana geri dönecek, " ah keşke onu ihmal etmeseydim, hergün onunla sohbet etseydim, yazılar yazıp fotoğraflar koysaydım" diyecek. ama işte o gün geldiğinde sen de hemen yelkenleri suya indirmemelisin. sana ulaşmak istediğinde engel olmalısın. öyle hemen bir tıkla açılmamalısın. seninle konuşmak istediğinde ona "sayfa görüntülenemiyor" yazısını göndermelisin. bu onu daha da hırslandıracaktır. sana birşeyler yazma isteği, baş edemeyeceği boyutlara ulaşıcaktır. sana ulaşmak için elinden gelen herşeyi yapıcaktır. artık yeterli gördüğün vakitte yavaş yavaş sana ulaşmasına izin verebilirsin. ha yok ben bunlarla uğraşamam, burnumun dikine gider, gelince hemen yazmasına izin veririm dersen, daha çok beklersin canım yöneticilerim gelsin de bana yazsınlar diye. bomboş kalırsın öyle. kimse izlemez seni. kayıtların yorumsuz kalır. unutulur gidersin. blog sahiplerini çözdüm yavrum ben. bana sorucaksın böyle şeyleri. bunlarda benden sana abla nasihati. hadi öptüm bays.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder