15 Ağustos 2010 Pazar

guaranteed

alkol beni saat üçe kadar uyuttu. arada bir afyon patlaması olayı yaşıyor gibin hissediyorum. psikolojik olarak. çarpılmam an meselesi. bence senin bomba macerandan daha mistik bi olay benimki.:P

sami hoca feysbuktan arkadaşlık isteği göndermiş bana. çok korkuyorum. böyle kocaman kocaman insanların feysbuktan yorumlaşmaları felan. "canım çok güzel çıkmışsın çok özledim seni eşine selamlaaar." tarzında olanlarından özellikle çok korkuyorum.

hayatın bu aralar bana ayırdığı atraksiyonlar bu kadar. kanımdaki adrenalinin en çok arttığı şey annemi zorla bindirdiğim balerindir son olarak. çocuk gibi nebçim bağırıyo kadın. ıyk. ben sıkıcı ve susuz hayatıma geri dönüyorum.kendimi 53 yaşında hissediyorum bugün. hadi bays.

buçuğa 10 kala.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder