11 Ağustos 2010 Çarşamba

Wanted: Dead or Alive /5

Gürcan geç dedi ben kullanacağım.Gaza bastı hemen.Yağmur o kadar hızlandı ki elleriyle gözlerini kapadı orta parmağı ve işaret parmağının arasını azcık aralık bırakarak yolu görmeye çalışıyor ve yola bu şekilde devam ediyordu.Bulutları tam geçiyoruz yollar kıvrımlı olduğu için bize yetişiyorlar.Yanımda güneş gözlüğü vardı Gürcan’a verdim.Bu ne dedi tek cam ne işe yarayacak.Kucağıma düşmüş.Taktım verdim.Gerçekten de yaradı.Demirköy’e kadar geldik, bulutlar arkamızda kaldı ama sırılsıklam olmuştuk.Ben geçtim yine direksiyona, köprüden geçiyorduk yol göl olmuş.Tüm pantolonum ayakkabılarım çoraplarım su içinde kaldı.Karşıdan araba.Bizi ıslatmamak için frene bastı,bu sefer tamamen su içinde kaldık.

Dağları geçene kadar kıçımız dondu.Vadiye indiğimizde bir anda gaz yememeye başladı.Benzin bitmiş.Boşa aldım 1km kadar gittik.Depoyu açtık üfledik bi kaç yüz metre daha.Sonra motor elimizde yürümeye başladık.Neyse ki yakında bi köy vardı çıkışında da benzinlik.Depoyu fulledik,devam.

En sonunda köye geldik.Bizi görüp halimize gülmesinler diye arka yoldan eve geldik.Herkes evde.Babam dedi nerdesin bu saate kadar.Dedim uzun hikaye…

The End

2 yorum:

  1. oğlum ben de istiyorum böyle atraksiyonlar ya. of. bana ne kadar sıkıcı bi hayatım olduğunu hatırlattığın için sonsuz teşekkürler:P

    YanıtlaSil
  2. alt tarafı bi gündü hayatımın kalanı seninkinden sıkıcı :D

    YanıtlaSil