10 Ağustos 2010 Salı

yeah yeah god is great

ben bu wanted dead or alive serisini kıskandığımı farkettim. ya kardeşim bi insanın hayatı bu kadar mı macerasız geçebilir? sıcaktan evde yerlerde sürünüyorum. giderek evrim geçiricem, kuyruğum falan çıkıcak diye feci korkuyorum.

ben güneşte yanıp bronzlaşmaktan nefret ettiğim kadar hiçbir şeyden  nefret etmiyorum sanırsam. hayır engelleyemiyorum da. sen biliyosun ne kadar güneş kremi sürdüğümü. olmuyo deli olucam. hele de saçlarımın rengi açılmışken bembeyaz bi surat yerine bronz bi surat.. ıyk. kusucam he. sıcak da var. odama vantilatör alıcam bugün.

denizkabuğu boyamak istiyo canım ama şimdi kumsala git deniz kabuğu topla felan ohoo zor iş boşverdim.

tüm bu zorluklar içinde şarkılarla yaşıyorum resmen. mesela biriyle bişey konuşucak oluyorum aklımda ne söyliyceğimi planlarken cümle kurmuyorum da bi şarkı düşünüyorum. daha doğrusu aklıma o duruma uygun şarkı geliyo felan. bi psikoloğa gidicem. havalar biraz serinlesin de.

odamda durmuş bi saat vardı. 10a 1o kalaya ayarladım. bakıyorum öyle beş dakkada bir.

çok sıcak bir buçuğa çok sıcak bir on kala.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder