6 Eylül 2010 Pazartesi

dance me to the end of love

sana bütün hırsımla şunları yazmak istiyordum. 
işin içinden genelleme yaparak çıkmaya çabalıyosunuz. ayrıntıyı gören biziz. ondan kavgaları biz kazanabiliyoruz. trip konusunda haklı olabilirsiniz. çok çekilmez bişey tripli kız. ama en azından erkek gibi muhabbet edebileceğin bi kızdan daha çekilebilir. şimdi ben seninle "abi var ya dün şuraya şuraya gittim böyle böyle oldu" diye konuşsam, hiç hoş değil bence. sence de öyle bence. trip geçiyor bi gülücükle, öpücükle. erkek gibi  olunca nasıl düzelticeksin. töbe ya. genelleme yapmak kişiliğe hakarettir azıcık. hiç bi farkın yok der gibi. sopalık. dövmelik. bi de avaz avaz "ben farklıyım" diyosun. eşitsizliğe bakın yareppim.

ama kendimi öylesine pessimist buldum. sanırım sabah kalkıp vesikalık çektirmek zorunda kaldığım için. bok gibi oldu. hala seninki kadar güzel bi vesikalığım yok. kimliğinde bi de ya. şanslı velet.
yukardakilerin ne kadar boş olduğunu farkettim. beyaz bayrak sallıyorum. yalancı zafer senin.


"biz kızlar hepimiz aynıyız. siz erkekler de öyle. tek yaptığımız birbirimizi yormaktan ibaret."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder