18 Eylül 2010 Cumartesi

Killing Me Killing You

Otogardan nefret ediyorum.Çeşit çeşit insanlar.İnanılmaz bi umursuz koşurturmaca.Daha evrimini dahi tamamlayamamış yaratıklar.'neresi bura' 'berk abi' 'yok yok truva truva' 'berk abi metro' 'höö truva truva hee' diyip söylediklerime ve kocaman tabelaya rağmen içeri giren gibilerinden.Sonra ufacık ayranı 1liraya satan büfeler, ilk defa pazarlık yapmayıp tam para verip az para verdim sanılıp 1lira abisi 1 lira, büyükler de 2 lira' diye terslenen ben.Keşke sadece tam para o abicim iyi say diye terslemeseydim de ağzının ortasına bitane geçirseydim.Sıkıntı basıyo beni.Dolandırıcı olmuş herkes eşkiya hırsız.
Ayrıca ayrılıklar diyarı değil midir otogar hep birileri uzaklara gitmek zorunda kalıp kalanlarını orada bırakmaz mı.Aynı zamanda buluşmalara da ev sahipliği yapıyo diyeceksin ama o gelenlerle de eninde sonunda aynı yerde vedalaşmak durumunda kalıyosun ve bu hüznün yanında bir araya geldiğinizdeki sevinç devede kulak kalıyor.

Umarım yarın Otogara bambaşka bir gözle bakmaya başlarım.Ki öyle olucak bence.

10a10kala

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder