15 Eylül 2010 Çarşamba

Don't Be Cruel

biliyorum çok fazla ektim ama ben böyleyim işte arasıra çekip giderim kimseye haber vermeden almadan.Babamla annemle bile kaç gündür konuşmuyodum telefon kablosu çekikti.Mazeret gibi gelicek ama değil.Bundan sonrası için de söz veremem yine bi ara aynı şekil herşeyi bi kenara itip bitkisel hayata girebilirim.Canım çok sıkılıyo bu aralar.Kimseyle paylaşamıycağım şeyler.büyük değil sadece kendimle ilgili kendim halletmem gereken kendi başıma en azından dayanma unutma bi kenara atma çabası içindeyim.ve atlatıyorum sanırım planlı hayata girerek.Ozan hergece kafamı ütülüyodu çalışmaya başladın mı lan diye.Bugün sınav sorularıma baktım sadece 15soru tamamen dikkatsizlik.2.sınıftayım.tabi eğer yarın ve öbürgünkü sınavlardan güzel puan alabilirsem(ki tüm umudum ygs idi).Çalışmaya başladım bu gece 1-2 konuya baktım geçen seneden.Alışveriş yaptım.Evi topladım.Bulaşıklara enerjim kalmadı onları da yarın yaparım artık.Artık sabahları üşenip dersaneye gitmemek yok.Çalışmayıp bütüngün pcye bön bön bakmak yok.Açlıktan midem delinene kadar yine de yemek yapmamak.Günlerimi doldurmak mesela.İstanbula dolu valizlerle gelicek arkadaşlara yardımcı olmaya gitmek amca hala ziyaretleri ekilen arkadaşlarla buluşarak gönüllerini alma.Yapıcam hepsini gaza mı geldim sanmıyorum pek gaz adamı değilim.En önemlisi birilerine büyük sözler verdim.Söz tutmamak adetim değil ama o sözleri hiç bi zaman tutamadım artık zamanı geldi sanırım.Referandumdan evet çıktığına göre(ne alaka bilmiyorum işte bu gaz sanırım ) tüm hayatımdaki hayırları bi kenara bırakıp yes man olma zamanıdır. Referandumda da evet diyenlerin hepsi sırf cahil olduğu typ yalakası olduğu için vermediler eminim bi kesim o 3-5 hak için vermiştir ki o kişileri yadırgamam.Ama şu önümüzdeki günlerde kim bu hakları kullanacak meraktayım.mesela evet diyen kim tüm telefonların dinlenip milletin gizli gizli fişlenmesine karşı çıkıcak,kim yurtdışına anayasal çıkma hakkını (öyle bişey de varmış ilk defa duyuyorum) kullanıp ürdüne filistine gitmek istiycek, hangi ikinci plana itilmiş kadın kocası veya erkek kardeşi veya herhangi biri yüzünden mahkemeye başvurucak, kaçtane işçi sendikalara üye olacak kaç kişi berbat çalışma koşulları ve düşük maaş sebebiyle greve gidicek, kaçtane sebepsiz işinden kovulan işsiz yargıya başvurucak. Hiçbiri olmuycak sanmıyorum çünkü en basitinden bu halk her sabah 150kişilik otobüslere koyun gibi 300 kişi bindiriliyo ve gıkını çıkaran bile yok.Bu referanduma evet diyenler bugüne kadar hangi anayasal haklarını kullanmışlar her gün en dandik marketlerde bile kazıklanırken tüketici haklarını kaç kere kullanmışlar.Kaçtane haklarından haberdarlar? Aziz Nesin eminim oldukça anılıyor bu aralar ama harbi taşaklı adammış. o günlerde onu söylemek bugün bile açık açık söylenemezken..Bu halka güvenim yok artık typle idi amin arasında bi fark görememeye başladım demokrasi adına diktatör ilan ediyo kendini adam.Son osmanlı padişahı (!) Kılıçdaroğlunda bi umut görmüştüm ama kendini tekrarlamaktan başka bişey yapmıyo o da.Güzel çıkış yaptı çabuk söndü.Bu ülkeyi kimse kurtaramaz artık tybi bile yaptığı vatan hainlikleri yüzünden yargılayamıycakken.

Çok siyasete daldım dolmuşum baya :D
Eminim yeterli olmuycak bu tekrar blog ortağı olmama ama en azından birşeyler yazmaya devam etmek istiyorum yüksek izninizle :P Benim Haklarım Var!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder