16 Eylül 2010 Perşembe

her love was a joke from the day that we met.

bu sabah annemin yeni kahvaltı takımının bi parçasını kırdım. resmen gözümün önünde kaydı gitti, tutamadım. elim tutmadı resmen. çokoş kırıldı..

dün gece bi bebek gördüm. kendim sandım. resmen bi "burcu"ydu o bebek. aynen 3 aylıkken bi resmim var. komik ama bulaşık leğeninin içinde. babamın komikli şakasına uğramışım. böyle tombik tombik, üç aylık olduğum halde bi yaşındaki çocuğunki kadar simsiyah saçlar, bön bön bakışlar. o fotoğrafı kimseye göstermek zorunda kalmam umarım:P

annem "sen arkadaşının sana yardım edeceğinden emin misin?" dedi. gökçe ablamın yardım teklifini kibarca reddettim çünkü. bi arkadaşım gelicek dedim. ortada kalmamak umuduyla.

bu akşam kendimi kreş için hazırlamıştım. öğrendim ki hayal kahvesinde başkası varmış bu akşam. çohüzünlendim. neyse istanbulda pulp'a gideriz artık. hepberaber.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder