14 Eylül 2010 Salı

forget her

önce sandıktan "evet" çıktı, sonra final maçını kaybettik, şimdi de bu yatakhane mevzusu. 
biri beni teselli etsin, hala umutla bakabileceğim şeyler olduğunu söylesin istedim.
bu arayıştayken bir de ihanete uğradım.
üstüne bir de çıkmak istemeyip nazlanan bi yirmilik diş acısı.
sıkıcı bi film.
acılarımı sıralıyorum.
hissedilme derecesine göre.
ihanet>yatakhane>diş ağrısı>"evet">final maçı
biri beni teselli etsin ya da bunu kendime yapabilmeyi öğreniyim.


 oh my tears are falling down as i try to forget
her love was a joke from the day that we met
all of the words all of the men
all of my pain when i think back to when
remember her hair as it shone in the sun
the smell of the bed when i knew what she'd done
tell yourself over and over you wont ever need her again


"burası artık sadece benim blogum."

buçuğa on kala

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder